הנוסחה הסודית לכתיבת דפי-מכירה

דפי-מכירה או במילים אחרות טקסט המניע לפעולה יכולים להוות את ההבדל הקריטי שבין עסק מדשדש לעסק מלבלב. לא משנה אם אתה בעל עסק ענק, בעל עסק קטן, משווק אינטרנט או יזם – היכולת שלך להניע אנשים ולגרום להם לבצע פעולה כלשהי (בין אם לחיצה על כפתור, מילוי טופס פרטים אישיים או רכישה בפועל) תלויה באופן מוחלט באיכות הטקסט וסגנון הכתיבה בו אתה משתמש. נסה לדמיין מצב בו תוכל ל"שכנע" אנשים רבים יותר לרכוש את המוצר שלך, דמיין משהו פשוט כמו הכפלה של מספר הקונים מתוך מספר המתעניינים. מה דעתך על מה שאתה מדמיין?

לחץ כאן כדי להוריד חינם את הנוסחה.

אודות קובי טריקי

תגובות

4 תגובות ל “הנוסחה הסודית לכתיבת דפי-מכירה”
  1. שלום רב.

    קראתי את מה שכתבת, נראה לי שזה לא מתאים לכל עסק ומכירה.
    אני בעל בית תוכנה ורציתי למכור מוצרי תוכנה שלי.
    אני מדבר על אתרי אינטרנט למניהם ועוד תוכנות שכתבנו.
    לא כל כך ברור לי איך אני עושה את זה לפי שתתך.

    בתודה מראש
    סמי

  2. מאת קובי טריקי:

    הי סמי,
    אכן הנוסחה מתאימה לכל שירות ומוצר.
    שלח לי לינק לתיאור מוצר אחד ואני אכתוב דוגמא.

    קובי

  3. מאת מיטל:

    הי קובי,

    רציתי לדעת אם קיימת דרך "לעקוף" את הדף של הוונדור ולהפנות את הקוראים שלי יש לדף המכירה של קליק בנק (עם כמובן קרדיט האיפיליייט שלי),

    תודה ושנה טובה

  4. מאת קובי טריקי:

    הי מיטל,
    כתבתי פוסט בנושא לפני כמה חודשים:
    הפניה ישירה לדף תשלום של מוצר המשווק בקליקבנק

    שנה מתוקה ומוצלחת,
    קובי

תגובות

ניתן להוסיף תגובות...