קורס קידום אתרים

אתרי-אינטרנט ועסקים ברשת מתבססים על תנועת מבקרים על-מנת להצליח, אתר בלי מבקרים לא שווה הרבה גם אם הרעיון העיסקי שלו מדהים.

חלק מבעלי האתרים כבר הבינו את זה וחלק יבינו בהמשך, אבל לכולם יש מכנה משותף אחד – כולם מבינים שנכון להיום השליטה באינטרנט היא של גוגל.

גוגל מהווה את מקור תנועת המבקרים הגדול ביותר למרבית בעלי האתרים וכמות התנועה שגוגל מעבירה לכל אתר ואתר היא נגזרת ישירה של מידת האהבה של גוגל לאתר.

התמונה בצד ימין נבחרה בקפידה כדי לתאר את מפח הנפש של המון יזמים ובעלי עסקים שהתייאשו מהאתר שלהם או מהחנות המקוונת שלהם, לא כי היה אתגר גדול מדי להקים את העסק אלא להזרים תנועת מבקרים לאתר עצמו.

בעזרת כלים פשוטים או בעזרת שירותו של צוות מתכנתים ניתן לבנות היום כל פלטפורמה או עסק אינטרנטי במספר ימים ובעלות מגוכחת, לאחר כל התהליך שנראה ארוך, מתיש ומייגע מתחיל האתגר האמיתי של העסק – הזרמת תנועת מבקרים לאתר.

אתר עם רעיון נהדר או מגוון מוצרים במחירים מצויינים לא יכניסו רווח לבעליו אם לא יגיעו אליו מבקרים, חשבון פשוט יראה כי עדיף אתר שמוכר מוצר ברווח של 10% עם אלפי מבקרים בחודש מאשר אתר שמוכר מוצר ברווח של 70% עם כמות מבקרים שמזכירה את מספר התיירים הישראליים בכור הגרעיני באירן.

עכשיו, בדרך כלל היה מגיע חלק שבו אני אמור לספר על כמה קל זה עכשיו אבל האמת היא שבתקופה האחרונה גוגל מרעיפים עלינו שינויים ועידכונים שרק הופכים את נושא קידום האתר לקשה יותר או נכון יותר למאתגר יותר.

שני העידכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל, שנקראים "פנדה" ו"פינגווין", הוציאו בעלי אתרים רבים ל"גמלאות" מכוון שלאחריהם תנועת המבקרים באתרים שנפגעו צנחה באופן קריטי.

אם אתה בעל אתר או עסק אינטרנטי ומעוניין ללמוד כיצד לבצע קידום אתרים איכותי ונכון יש לך כעת הזדמנות נדירה ואני אפרט.

גוגל מעולם לא פירסמה כללים או חוקים לקידום אתרים ואינה מסמיכה אף אדם או גורם לעניין קידום אתרים (יש הסמכות של גוגל בנושאים אחרים כמו פרסום ממומן אבל לא בעניין קידום אתרים),

זה אולי נשמע מוזר אבל כל תעשיית קידום האתרים מתבססת על ניסיונות וניתוח התוצאות ושיתוף מידע בין מקדמי האתרים ובעלי האתרים ולא על מדע מדוייק או הנחיות כלשהן מגוגל.

פבל ישראלסקי – דמות ידועה בתחום קידום האתרים הצליח לבנות קורס בתחום קידום אתרים עם צוות מרצים מרשים מאוד שהייחוד של כולם הוא המיקוד בעשייה של ממש בתחום קידום האתרים ולא בתיאוריה.

הקורס כולו עוסק בפרקטיקה ושואף להכשיר כל אחד מהמשתתפים כמקדם אתרים מקצועי או כמקדם אתרים עבור העסק שלו.

הקורס מועבר במכללת ניו-מדיה בתל-אביב ואתם יכולים לקרוא עוד על קורס קידום אתרים ב-AskPavel

גילוי נאות חשוב : אני מתפרנס משיווק שותפים ועמלות ממכירה הן דבר נהדר אך במקרה של הקורס הזה אין לי כוונת רווח או דרך לקבל עמלה, מלבד מפגש אחד שאני מעביר בקורס :)

אודות קובי טריקי

תגובות

3 תגובות ל “קורס קידום אתרים”
  1. תודה רבה על הסיקור קובי!

    אכן עיקר המחשבה בבניית הקורס התרכזה סביב הפרקטיקה, בעיקר בגלל שהמטרה שלנו להכשיר מקדמי אתרים שייקלטו בחברות ומחלקות SEO שיידרשו עבודה החל מ- day one…

    אגב, אנחנו הולכים להריץ ניסויים עם החניכים במסגרת מעבדת SEO, הולך להיות מעניין :)

  2. מאת שלי:

    וואו כמה שנהניתי לקרוא … איזה כיף תודה רבה :)

  3. מאת רפי:

    חבל שאין קורס בוידאו שמתעדכן כל הזמן

תגובות

ניתן להוסיף תגובות...