תוכנית ליווי ליזמות אינטרנטית

אחרי הפסקה קלה בכתיבה בבלוג שלי (שארכה 6.5 שנים!) אני חוזר :)
בעוד מספר ימים אכתוב בקצרה מה עברתי בתקופה הזו אבל בינתיים אני מתרכז בבניה של תוכנית ליווי.

התוכנית מיועדת לתת מענה ארוך ומקיף, בשונה מקורס או סדנא ששם נלמדים כלים ויכולות אבל לרוב בסיום נשארים לבד עם המון סימני שאלה.
אם אתה יזם אינטרנט, אפיליאט, בעל מוצר או שירות, עוסק במסחר אלקטרוני (איקומרס) ואתה מעוניין להצטרף לקהילה שלומדת ומתקדמת אז התוכנית יכולה להתאים לך.

בימים אלו, התוכנית פתוחה למשתמשי בטא בלבד כדי לאפשר הקמה של הפלטפורמה ובקרוב תיפתח למצטרפים נוספים.

אם מעניין אותך לשמוע יותר, את/ה מוזמן/נת לצור קשר דרך הטופס ואדאג לחזור אליך.

קורס קידום אתרים

אתרי-אינטרנט ועסקים ברשת מתבססים על תנועת מבקרים על-מנת להצליח, אתר בלי מבקרים לא שווה הרבה גם אם הרעיון העיסקי שלו מדהים.

חלק מבעלי האתרים כבר הבינו את זה וחלק יבינו בהמשך, אבל לכולם יש מכנה משותף אחד – כולם מבינים שנכון להיום השליטה באינטרנט היא של גוגל.

גוגל מהווה את מקור תנועת המבקרים הגדול ביותר למרבית בעלי האתרים וכמות התנועה שגוגל מעבירה לכל אתר ואתר היא נגזרת ישירה של מידת האהבה של גוגל לאתר.

התמונה בצד ימין נבחרה בקפידה כדי לתאר את מפח הנפש של המון יזמים ובעלי עסקים שהתייאשו מהאתר שלהם או מהחנות המקוונת שלהם, לא כי היה אתגר גדול מדי להקים את העסק אלא להזרים תנועת מבקרים לאתר עצמו.

בעזרת כלים פשוטים או בעזרת שירותו של צוות מתכנתים ניתן לבנות היום כל פלטפורמה או עסק אינטרנטי במספר ימים ובעלות מגוכחת, לאחר כל התהליך שנראה ארוך, מתיש ומייגע מתחיל האתגר האמיתי של העסק – הזרמת תנועת מבקרים לאתר.

אתר עם רעיון נהדר או מגוון מוצרים במחירים מצויינים לא יכניסו רווח לבעליו אם לא יגיעו אליו מבקרים, חשבון פשוט יראה כי עדיף אתר שמוכר מוצר ברווח של 10% עם אלפי מבקרים בחודש מאשר אתר שמוכר מוצר ברווח של 70% עם כמות מבקרים שמזכירה את מספר התיירים הישראליים בכור הגרעיני באירן.

עכשיו, בדרך כלל היה מגיע חלק שבו אני אמור לספר על כמה קל זה עכשיו אבל האמת היא שבתקופה האחרונה גוגל מרעיפים עלינו שינויים ועידכונים שרק הופכים את נושא קידום האתר לקשה יותר או נכון יותר למאתגר יותר.

שני העידכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל, שנקראים "פנדה" ו"פינגווין", הוציאו בעלי אתרים רבים ל"גמלאות" מכוון שלאחריהם תנועת המבקרים באתרים שנפגעו צנחה באופן קריטי.

אם אתה בעל אתר או עסק אינטרנטי ומעוניין ללמוד כיצד לבצע קידום אתרים איכותי ונכון יש לך כעת הזדמנות נדירה ואני אפרט.

גוגל מעולם לא פירסמה כללים או חוקים לקידום אתרים ואינה מסמיכה אף אדם או גורם לעניין קידום אתרים (יש הסמכות של גוגל בנושאים אחרים כמו פרסום ממומן אבל לא בעניין קידום אתרים),

זה אולי נשמע מוזר אבל כל תעשיית קידום האתרים מתבססת על ניסיונות וניתוח התוצאות ושיתוף מידע בין מקדמי האתרים ובעלי האתרים ולא על מדע מדוייק או הנחיות כלשהן מגוגל.

פבל ישראלסקי – דמות ידועה בתחום קידום האתרים הצליח לבנות קורס בתחום קידום אתרים עם צוות מרצים מרשים מאוד שהייחוד של כולם הוא המיקוד בעשייה של ממש בתחום קידום האתרים ולא בתיאוריה.

הקורס כולו עוסק בפרקטיקה ושואף להכשיר כל אחד מהמשתתפים כמקדם אתרים מקצועי או כמקדם אתרים עבור העסק שלו.

הקורס מועבר במכללת ניו-מדיה בתל-אביב ואתם יכולים לקרוא עוד על קורס קידום אתרים ב-AskPavel

גילוי נאות חשוב : אני מתפרנס משיווק שותפים ועמלות ממכירה הן דבר נהדר אך במקרה של הקורס הזה אין לי כוונת רווח או דרך לקבל עמלה, מלבד מפגש אחד שאני מעביר בקורס :)

מקורות לגרפיקה איכותית

בלי יותר מדי דיבורים, פשוט רשימת אתרים :)

http://www.psdgraphics.com

http://dryicons.com/

http://www.freedesign4.me/

http://sxc.hu/

http://www.iconfinder.com/

יש לכם אתר נוסף שאתם עובדים איתו? שילחו לי ואוסיף אותו לרשימה.

איתור תמונות ברשת

פעמים רבות אנו מוצאים תמונה או שהתמונה כבר ברשותנו ואנחנו מעוניינים לדעת מה המקור של התמונה או היכן היא מופיעה בנוסף ברחבי האינטרנט.

היתרונות בחיפוש כזה הם מציאת המקור ממנו ניתן לקבל אישור לשימוש או רכישת זכויות, בדיקה של באנר או מודעה גרפית אחרת באתרים שונים, חיפוש תמונות דומות ועוד.

השירות TinyEye מאפשר לכם לבצע זאת בקלות, פשוט בוחרים את התמונה מהמחשב האישי או מכתובת אינטרנט והכלי ימצא עבורכם את התמונה.

(אגב, שירות דומה פועל כבר בגוגל – פיתחו את העמוד הראשי של גוגל וגררו תמונה מהמחשב שלכם וזירקו אותה מעל בר החיפוש בו נהוג להקליד טקסט, גוגל תעלה את התמונה לשרתיה ותחפש תמונות זהות או דומות לתמונה שבחרתם).

קובי

חיפוש מקיף של תמונות סטוק

חיפוש תמונות לשימוש באתרי אינטרנט יכול להיות ממושך ומעייף, יש הרבה מאוד אתרי תמונות בהם יש לחפש והמעבר בין כולם מסרבל את העבודה.

אתר יעיל מאוד מרכז בתוכו אינדקס של הרבה מאוד תמונות סטוק ממגגון אתרי תמונות ובכך מאפשר לנו נקודה יחידה לאיתור תמונות סטוק ממגוון אתרים.

השימוש קל ואינטאיטיבי, לאתר לחצו כאן.

בהצלחה,

קובי

השוואת ביצועים בין 2 ערכות עיצוב בוורדפרס

ערכת העיצוב יכולה להשפיע באופן משמעותי על אחוזי ההמרה של אתר מסויים וכתוצאה מכך על ההכנסה הכספית של בעל האתר.

וורדפרס לרוב מאפשרת להשתמש בערכת עיצוב אחת בלבד בכל רגע נתון ולכן היכולת להשוות ולבדוק את ביצועי העיצוב מעט מוגבלת.

בדיוק לצורך בדיקות כאלו בא לעזרתנו מפתח חביב שפיתח תוסף ייחודי לוורדפרס המאפשר לבדוק 2 ערכות עיצוב בו זמנית ולנתח איזה עיצוב עובד טוב יותר מבחינתנו.

לפרטים והורדה של התוסף לחצו כאן.

קובי

עיצוב גרפי המוני – DesignCrow

עיצוב גרפי הוא נושא שמערב המון נגיעה וזווית ראיה אישית וייחודית של המעצב.

אם אתם מעוניינים לקבל מספר הצעות לפרוייקט שלכם ועדיין לשלם על עיצוב אחד בלבד DesignCrowd הוא האתר בשבילכם.

המחירים שתשלמו אינם הכי זולים בעולם אך הרעיון שניתן לבחור בין מגוון אפשרויות מועיל ומאפשר חופש פעולה גדול יותר.

לאתר השירות.

(אגב, רעיון דומה בו מציעים מחיר עבור עיצוב ומנהלים "תחרות" בין המעצבים ניתן למצוא גם כאן).

קובי

שידורי וידאו סטרים

שידורי וידאו באופן זורם (סטרים) לצורך אירועי וידאו בשידור חי (כגון: ובינאר, הרצאה, כנס או כל אירוע אחר) יכולים להיות אתגר טכנולוכי.

יוסטרים מאפשרת לכם לבצע זאת בקלות רבה מכל מחשב עם מצלמת אינטנט או עם מלצמה מקצועית (ואפילו מהטלפון הנייד שלכם).

בין שלל האפשרויות ניתן להגדיר צפיה בתשלום עבור התוכן שלכם, להגדיר פרק זמן בו ניתן להתרשם מהשידור ללא תשלום ולאחרי לעצור את הגישה לצפיה בשידור עד להסדרת התשלום ועוד.

לאתר השירות.

קובי

הפקת אירועים אינטראקטיביים בשילוב חברים מרשתות חברתיות

כלי חדש ונהדר מאפשר לקיים אירועים אינטרנטיים אינטראקטיביים בשיתוף החברים שלכם מהאתרים החברתיים המובילים בקלות.

ניתן לקיים שיעורים חיים, הופעות, הרצאות, דיונים וראיונות בשיתוף הקהל שלכם תוך כדי שימוש במערכות האתרים החברתיים בהם הם רשומים.

כך ניתן לקבל תהודה גדולה באתרים החברתיים מכוון שהפעילות של כל גולש מופצת באתר החברתי איתו הוא התחבר למערכת וכמו כן נחסכת הטירחה להירשם גם לאתר או האירוע שלכם עם שם וסיסמא נפרדת.

נסו את הכל פעם אחת ותבינו את העוצמה שמאחורי.

לאתר השירות.

קובי

מה משותף לסוחרי סמים וליזמי אינטרנט?

התשובה: שניהם מקימים עסק מבלי ללמוד את החוקים.

כל שבוע אני מקבל לפחות מייל עצוב אחד שמספר לי על חשבון אדסנס/אדוורדס/פייסבוק/יוטיוב (בחר את התשובה הנכונה עבורך) שנסגר.

מלבד ההפסד הכספי שנגרם מדובר בכאב ראש לא קטן עם בזבוז זמן די רציני כדי לתקן את הנעשה, שלא לדבר על המצאת זהויות חדשות לטובת חלק מהחשבונות.

הרחקה לצמיתות מגוגל דומה בעיני להרחקה מארה"ב בעולם האמיתי (או מיבשת אחרת) – פשוט מאוד עברתם על החוק.

אז אם המקרה של סחר בסמים נראה לכם ברור מאוד ו"משוגע" מי שלא לומד את החוק, כך גם באינטרנט, הקדישו זמן כדי לקרוא את תנאי השימוש של האתרים בהם אתם פועלים, גם תוכלו להפיק מהם יותר וגם תחסכו לעצמכם טירדה מיותרת בעתיד.

קובי

העמוד הבא »